kennismaken met ons accountantskantoor?
bij KRCVE helpen we je graag

Betaalgemak

Bij KRC Van Elderen accountants | belastingadviseurs kijken we steeds hoe dingen slimmer en makkelijker kunnen. Ook bij betalen.
Onze facturen sturen we per mail. Dat scheelt papier, is beter voor het milieu én een stuk sneller.
Handig: je kunt de factuur meteen digitaal opslaan. Zo heb je ’m altijd bij de hand.
We sturen de factuur naar het e-mailadres dat bij ons bekend is

Automatische incasso
Nog eenvoudiger is automatische incasso. Daarmee hoef je zelf geen betaling meer te doen.
Het bedrag schrijven we automatisch af op de vervaldatum. Jij hoeft er niet meer aan te denken.
Niet akkoord met het bedrag? Dan kun je het binnen 56 werkdagen terugvorderen.
De incasso stopzetten kan natuurlijk altijd.

Wil je dit regelen? Vul het formulier hieronder in en wij doen de rest.
Heb je eerst een vraag? Mail ons via administratie@krcvanelderen.nl of bel gerust.

Door het formulier in te vullen, ga je akkoord met de automatische incasso van de facturen. Je krijgt daarna een bevestiging van je aanmelding.