Eigen initiatief
Zelfontplooiing
Specialisatie
Topbaan! >

Werken bij

We zijn ambitieus. Geven advies op hoog niveau. En groeien continu. Niet verwonderlijk dus dat we regelmatig zoeken naar nieuwe collega’s die - net als wij - hart hebben voor resultaat.

Vacatures KRC Van Elderen

Bij ons werken? KRC Van Elderen biedt volop ruimte voor groei en eigen initiatief. We motiveren medewerkers om zich te ontplooien, specialisaties uit te breiden en een maximale bijdrage te leveren aan doelstellingen. Een prettige werkomgeving dus!


Beginnend Assistent-Accountant (samenstelpraktijk)

Ommen (32 - 40 uur of duaal)

Functieomschrijving
Als Beginnend Assistent-Accountant houdt je je voornamelijk bezig met het verlenen van
administratieve diensten, het samenstellen van (eenvoudige) jaarrekeningen en het voorbereiden van de aangiften OB, IB en VpB. Het betreft een zogeheten startersfunctie waarbij de werkzaamheden in aanvang hoofdzakelijk uitvoerend van aard zullen zijn. Het is daarbij onze intentie jou op termijn te kunnen laten doorgroeien.

Wie ben jij?
Jij bent een vlotte starter die zich graag verder wil gaan ontwikkelen in de accountancy. Je vindt het leuk om in teamverband te werken, hecht waarde aan een goede werksfeer en vindt het daarnaast belangrijk gezamenlijk een hoge mate van kwaliteit na te streven. Het is voor jou een positieve uitdaging om werkzaamheden, daar waar mogelijk, op locatie bij onze klanten te verrichten, zodat je snel en efficiënt met onze klanten kunt schakelen. Feeling met ICT/automatisering is in deze functie een pre.

Profiel
Je bent in het bezit van een afgerond diploma HBO AC/SPD of studerend HBO AC (duaal). Je hebt bij voorkeur enige relevante werkervaring opgedaan, bijvoorbeeld door middel van stage. Je bent vakkundig, kwaliteits- en resultaat gericht. Daarnaast ben je adviesvaardig en beschik je over goede contactuele vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Je vindt je het vanzelfsprekend belangrijk dat cliënten goed worden bediend. Om je in de toekomst verder te kunnen ontwikkelen ben je bereid vervolgstudies te volgen.


Secretaresse

ter vervanging van zwangerschapsverlof
Wezep (20 - 30 uur per week)

Functieomschrijving
Als secretaresse heb je een grote rol in het controleren en verzenden van jaarrekeningen, brieven en belastingaangiften. Je let op de lay-out, typefouten en coördineert het voortgangsproces rond (grotendeels digitale) verzending van stukken. Verder ben je het aanspreekpunt van het bedrijf: zo ben je verantwoordelijk voor het inplannen van afspraken, neem je de telefoon aan en verbindt door waar nodig, ontvang je bezoekers en draag je zorg voor een representatieve openstelling van de receptie.

Profiel
Je hebt een relevante opleiding genoten op minimaal HAVO-niveau en beschikt over relevante werkervaring binnen een accountantskantoor. Je hebt goede communicatieve vaardigheden waaronder een uitstekende kennis van de Nederlandse taal. Verder is je beheersing van MS Office goed te noemen (in het bijzonder Word en Outlook) en herken je je in de volgende eigenschappen: spontaan, representatief, klantgericht en een “handen uit de mouwen mentaliteit”.

Je bent beschikbaar van 1 september 2017 tot en met eind december 2017 (periode van zwangerschapsverlof). Woonachtig in de omgeving van de vestiging is een pre. De omvang van onze organisatie maakt dat bij goed functioneren er zich veelal mogelijkheden tot verlenging voordoen.


Controleleider / Relatiebeheerder audit

Zwolle (32 - 40 uur per week)

Functieomschrijving
In de functie van Controleleider ben je in samenwerking met de externe accountant / partner in de basis verantwoordelijk voor een correcte uitvoering van de controleopdrachten. Je zorgt voor een efficiënte werkverdeling van de opdrachten en verricht samen met het team de controlewerkzaamheden. Op basis van deze werkzaamheden stel je conclusies op en bespreek je controlebevindingen met de klant. Verder ben jij het aanspreekpunt voor de klanten en signaleer je kansen en/of adviesbehoeften.

Je maakt deel uit van een jong en dynamisch team dat zich uitsluitend bezig houdt met controleopdrachten en controlecliënten. Je coacht en stuurt daarbij enkele assistenten aan.

Kenmerkend voor deze functie is een hoge mate aan vrijheid en verantwoordelijkheid die geboden wordt. Zo ben je mede budgetverantwoordelijk, ben je in staat met je commerciële inslag de controlepraktijk uit te bouwen en weet je vanuit je vaktechnische inslag een stevige bijdrage te leveren aan een permanente praktijkontwikkeling. Verder is er alle ruimte jezelf te ontwikkelen, bijvoorbeeld op het gebied van IT-auditing.

Profiel
Als controleleider ben je minimaal in het bezit van een afgeronde HBO- of WO-opleiding Accountancy en/of in de afrondende fase van je RA-studie. Daarnaast heb je minimaal 4 jaar ervaring in de controlepraktijk. Naast vakinhoudelijke kennis toon je initiatief, ben je analytisch, adviesvaardig, sociaal goed ontwikkeld, accuraat, flexibel en klantgericht. Je excelleert zowel zelfstandig als in een team. Vanzelfsprekend beschik jij over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.


Assistent Accountant

Amsterdam (ca. 24 uur per week)

Functieomschrijving
Als Assistent Accountant houdt je je voornamelijk bezig op het verlenen van administratieve diensten, het samenstellen van eenvoudige jaarrekeningen, het uitvoeren van Assurance werkzaamheden en het voorbereiden van de aangifte OB, IB en VpB.
Onder begeleiding van ervaren collega’s ga je aan de slag met hart voor resultaat. Je werkt voor veel verschillende klanten, iets wat deze baan afwisselend en interessant maakt. Bij ons kun je rekenen op een verantwoordelijke, zelfstandige baan met alle ruimte om jezelf te ontwikkelen.

Profiel
Je hebt een aan de functie gerelateerde opleiding afgerond en beschikt over meerdere jaren relevante werkervaring. Jij bent iemand die zich graag verder wil gaan ontwikkelen in de accountancy en het daarbij een uitdaging vindt om zich in een snel veranderde omgeving te begeven. Je vindt het leuk om in een klein teamverband te werken, bent zelfstandig en vindt het daarnaast belangrijk gezamenlijk een hoge mate van kwaliteit na te streven. Je bent vakkundig, innovatief, kwaliteits- en resultaat gericht. Daarnaast heb je goede contactuele vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, en vind je het belangrijk dat cliënten goed worden bediend.


Wat bieden we?
KRC Van Elderen accountants | belastingadviseurs is een ambitieuze en groeiende organisatie. We bieden je een functie met groeimogelijkheden, waarbij je alle mogelijkheden hebt om jezelf te ontplooien. Je wordt gestimuleerd om eigen initiatief te tonen en je maximale bijdrage te leveren aan de doelstellingen van KRC Van Elderen. Dit wordt ook vertaald in salaris, salarisgroei en prima secundaire arbeidsvoorwaarden.

Meer weten?
Neem voor meer informatie over een vacature gerust contact op met personeelsadviseur Michiel Koopman via 0529-469600 of hrm@krcvanelderen.nl. Ook open sollicitaties zijn van harte welkom.

Bij ons werken?